S5, E11: En utenomjordisk sak fører Brennan og Booth til New Mexico, der de undersøker menneskelige levninger med utenomjordiske trekk. Offeret identifiseres som en lokal ufofanatiker kjent i byen for sin utrettelige jakt på utenomjordiske livsformer og hvis ferskeste «bevis» får selv Brennan og Booth til å revurdere hvorvidt det fins utenomjordisk liv. En lokal sheriff nekter å frigi knoklene, så...