S1, E9: I 2016, i skyggen av Manhattans horisont, forfølger en morder kvinner uten å bli oppdaget. Men en raskt-tenkende venn, en siste telefonsamtale og en chatlogg på sosiale medier peker mot en seriemorder som kanskje aldri ville ha blitt tatt.