There's No Crying in Softball
S4, E23: Mindy har planer for lørdagen med sin nye kjæreste, men da hun blir tvunget til å spille i en softballturnering for hele sykehuset, sliter hun med å holde sitt romantiske liv adskilt fra arbeidslivet.