They Ask Me Why I Believe in You
S2, E5: Susans bokagent og gode venn, Lonny Moon, havner i pengetrøbbel. Lynette må gå ut på bar kveld etter kveld med sin mannehungrige sjef, Nina. Bree gravlegger Rex på nytt mens politiet har sine mistanker, mens Gabrielle leier den fremadstormende advokaten David Bradley til å forsvare Carlos.