Thin Lizzie
S11, E5: Sam og Dean etterforsker en serie mord i en liten by i delstaten Maine som en gang var hjemstedet til Lizzie Borden, men det viser seg at unge Amara (YASMEENE BALL) kan være ansvarlig.