S2, E10: Sesongfinale. Thackery lar være å følge Zinbergs råd ved Mt. Sinai og velger et dramatisk, risikabelt handlingsalternativ. Cornelia og Henry vurderer fremtiden sin etter en urovekkende avsløring om familien.