Chicago Med This Town Ain't Big Enough for Both of Us
S9, E2: En kvinne fra Archers fortid vender tilbake og truer transplantasjonsoperasjonen hans. Crockett kommer i konflikt med den nye ivrige førsteårslegen. Charles prøver å reparere forholdet til Ripley.