Three Minutes
S2, E22: En bestemt Michael overtaler Jack og flere av de andre overlevende til å hjelpe ham med å redde Walt fra "De andre". Samtidig har Charlie problemer med Mr. Ekos beslutning om å slutte å bygge kirken.