S5, E7: Travis går ut fra college om noen måneder, og Julie blir bekymret for jobbmulighetene hans med kunstfaglig utdannelse. Laurie og Ellie later som at de er et lesbisk par, i et desperat forsøk på å få Stan inn på en flott, ny skole. Andy insisterer på at gjengen skal lage en kattevideo til Bro-day.