Untying the Knot To D or Not to D
S1, E4: Etter 26 års ekteskap vil Emily og Dave gå ulike veier. Men mens Vikki forsøker å fordele eiendelene deres, innser hun at alt ikke er tapt og forsøker å overbevise dem om ett siste forsøk.