Good Sam To Whom It May Concern
S1, E13: Etter Sams vellykkede utførelse av en banebrytende kirurgisk teknikk, tar konflikten mellom henne og Griff en sjokkerende vending, som kommer til å endre deres familiedynamikk og sykehusets fremtid.