Ten Year Old Tom Tom Urinates on Boston/ First Responder
S1, E5: Ved et uhell vanhelliger Tom hansken til Babe Ruth under et besøk i Fenway Park. / Tom blir helt i lokalmiljøet etter å ha arrangert en fingert redningsoperasjon.