S1, E15: Shirley ber Alan Shore om å bruke sin motbydelige advokatstil for å hjelpe henne å forsvare en politibetjent som er anklaget for å bruke tortur. Donny Crane returnerer og er på den andre siden i Dennys sak. Donny vil at Denny skal bøte for å la ham tro at han var faren hans i 25 år. Samtidig blir Bernard Ferrion venner med Catherine, og Alan misliker det.