S1, E2: Nora er desperat etter å få bandet til topps på hitlistene, så hun følger Hannahs råd som influencer: å late som man har peiling. I mellomtiden foretrekker bandet å ta en mer spennende vei til kreativ inspirasjon: et vilt bassengparty! Mens Nora fortsetter å overdrive rollen sin i musikkbransjen går løftene hennes i oppløsning når usannhetene begynner å påvirke løgn-sensitive Janice. For å vinne bandets tillit igjen må Nora vise dem hvem hun virkelig er.