S1, E5: Rett etter sin nylig oppnådde berømmelse og suksess går Daisy Jones & the Six i studio for å spille inn sin første plate sammen. Men når Billy og Daisy motsetter seg å jobbe med hverandres materiale, har de ikke annet valg enn å prøve å skrive noe sammen fra grunnen av. Dette viser seg å være vanskeligere enn begge hadde ventet. Karen ser en ny side ved Graham på en strandtur.