S1, E1: Innenriksminister Eva Basarto Henriksson blir bortført under en tale i Järva, et lovløst område. Under skuddveksling tvinges politiet til å gjøre retrett, og agent Fredrika, som får skylden for hendelsen, verver den tidligere MMA-fighteren og forbryteren Emir. Under redningsforsøket kollapser en tunnel, og de blir begravet under ruinene.