S1, E11: Mal er sjokkert over å oppdage at hans gamle venns nye brud er Saffron, som, selv om hun blir rasende når Mal avslører dekkhistorien hennes, tilbyr å la Mal ta del i det hun kaller den perfekte, store svindelen.