S2, E13: Idet Sipowicz begynner å bli bekymret for det enorme greskortodokse bryllupet Sylvia planlegger, der han må ha på seg en krone av hvite blomster, drar han og Simone nord i staten for å avhøre en mann om et trippelmord og ran som skjedde i New York City.