S5, E5: For å hjelpe Vince med å klarne tankene og ta en viktig beslutning om karrieren overtaler Drama gjengen til å dra på en opplysende reise til Joshua Tree. Lloyd dekker motvillig for Ari på hjemmebane, og hjelper ham gjennom en dårlig tripp.