S2, E3: Bart og lisa prøver å skremme hverandre med historier om massakre. Simpsons flytter inn i et hjemsøkt hjem, som besitter sjelene deres. Familien beskylder monstrene for å planlegge å spise dem, men de fornærmede romvesenene avslører at de bare planla et måltid for familien. Og til slutt, i en satire av Poes “The Raven”, plages en sorgrammet Homer av den den dårlige onde fuglen Bart.