S6, E6: Familien Simpson ansettes på Mr. Burns eiendom på landet – og Homer blir sprø. Homers forsøk på å reparere brødristeren tar ham tilbake til fortiden – hvor han ender opp med å endre fremtiden. Skolekafeteriaen blir til en uvanlig kilde til mat –og skolebarna begynner å forsvinne på mystisk vis.