Treehouse
S3, E7: Når de er sammen med Shorty (gjesteskuespiller Chazz Palminteri) og kjæresten, Darlene (gjesteskuespiller Jennifer Tilly), blir Gloria misunnelig på alt de gjør sammen som et par, så hun gir Jay et ultimatum om å dra og danse salsa. Samtidig drar Cameron et veddemål litt for langt når Mitchell og Crispin utfordrer ham til å skaffe seg nummeret til ei jente (gjesteskuespiller Leslie Mann) i en bar. Phil bygger ei trehytte til Luke, men ender opp med å få seg en ny venn selv (gjesteskuespiller Kevin Hart).