S3, E24: Alan og Denny forsvarer to brødre som er anklaget for å ha myrdet sin voldelige far, og ender opp med å kjempe mot hverandre i retten. Til Shirleys forferdelse overtales Clarence og Jerry av en kvinne til å saksøke et kasino når hun spiller bort sparepengene sine.