S3, E10: Hurley finner en gammel havarert bil på øya, og det fører ham på et oppdrag fylt av håp, ikke bare for seg selv, men også for en av de andre overlevende. Kate og Sawyer gjenforenes med de andre overlevende, men Kate sliter fortsatt med å ha latt Jack bli igjen.