Truly Content
S7, E3: Susan oppdager at hennes beste, sexy bevegelser på Internett-showet hennes blir etterliknet av en konkurrent. Gabrielle hyrer en privatdetektiv til å se på en viktig sak, men forteller det ikke til Carlos. Lynette blir sjokkert da Toms lege anbefaler en nokså uortodoks kur mot depresjonen, og Renee inviterer en motvillig Bree ut på byen for å få henne med på mannejakt.