S1, E11: Frank skal utplasseres om tre dager, og selv om Denise oppmuntrer ham til å møte Jeremy før han drar, er det et tilfeldig møte med Amanda som får ham til å gjøre det. Der konfronterer Frank sønnen sin med å ha slått Denise, men innser raskt at volden skyldes hans fravær som far i Jeremys liv. Roland tvinges endelig til å innrømme utroskapen for Joan. Etter en stor krangel med Pamela over en parkeringsplass, ansetter major Ned Case Pamela som radiovert for basens radiostasjon.