S2, E1: Lillian og Beatrice møter Harriet Tubman, som gir dem råd om hvordan å skape et "merke" for dem selv og bli berømte. Samtidig ansetter Peepers en ny tjener og Chair nedkommer med det nye barnet Kermit.