Tulppaani
S3, E8: Romero dukker opp på Fite Club og ønsker at Ray skal gjøre opp for sine synder. Minassians er ute etter hevn, og det frister Mickey til å samarbeide med politiet i bytte mot beskyttelse.Romero dukker opp på Fite Club og ønsker at Ray skal gjøre opp for sine synder.