Tvilling-synk-utfordringen
S1, E4: I denne episoden av Twin Love dåner kvinnene i begge hus av to nye ankomster. Mennene i begge husene frykter at med mer menn enn kvinner, må en av dem dra hjem. Intime dater styrker noen forhold, mens det for andre fører til usikkerhet og dannelsen av en kjærlighets-trekant! Alt dette og en tvintastisk dansekonkurranse!