S1, E2: Etter å ha jobbet i mange dager uten betaling har Siyul fått nok. Eun begynner endelig i sin etterlengtede jobb, og Chun blir militæroffiser etter å ha stått på den statlige prøven, men verdenen de møter, er langt mer korrupt enn de hadde forestilt seg.