Baylen Out Loud Uncensored: "It Was Chainsaws"
S1, E5: Allen snakker med Colin fordi han fortsatt har tvil om samboerskapet deres. Baylen prøver botox mot ticsene, og Colin slipper en skjellsettende bombe.