Unconditional
S1, E2: Til tross for kirkens økende makt og innflytelse rapporterer de gravende journalistene Rhonda Schwartz og Brian Ross om den flere tiår-lange skandalen. Tidligere LLDM-medlemmer risikerer sin egen sikkerhet da de snakker ut.