S2, E4: Am. dramaserie. Maggie prøver å overbevise Rebecca om at hun har det bra etter den rystende turen til Afrika med Gary. En Occupy Wall Street-demonstrant nekter å samarbeide med Neal og Jerry etter et flaut direkte-intervju med Will. Med: Jeff Daniels, Emily Mortimer, John Gallagher, Jr. m. fl. (Unintended Consequences) Sesong 2 (4:9)