Criminal Minds Unknown Subject
S7, E12: BAU etterforsker en serievoldtektsmann i Houston ved navn “The Piano Man”. Han har dukket opp igjen og overfaller de gamle ofrene på nytt. Prentiss prøver å komme seg etter skaden fra året før og blir en del av teamet igjen.