Unplugged
S2, E5: Når de legger merke til at alle er for opptatt med sine elektroniske duppeditter til å snakke sammen, lager Claire og Phil en konkurranse for å se hvem som klarer seg uten internett lengst. Det er et løp mot klokka når Mitchell og Cameron prøver å få Lily inn på de beste førskolene. Jay og Manny er bekymret for hvor langt Gloria vil gå for å bli kvitt problemet med naboens bråkete hund.