Up Next: Ingrid Andress
S1, E1: Ingrid Andress åpner opp om den opprørske ungdomstiden, hvordan pianoet ble en helbredende uttrykksform, og overgangen fra å drive med sport til å satse 100 prosent på musikkarrieren.