Upper West Side Story White Collar
S3, E12: Når et stipendfond fra en prestisjefylt privatskole på Manhattan forsvinner på mystisk vis, poserer Neal som en vikar for å hjelpe Peter og FBI å finne ut hvor pengene virkelig forsvinner.