Guilt Utgangssår
S1, E3: Mollys drap dekkes verden over, og Grace blir mobbet på sosiale medier. Stan blir tvunget til å fikse situasjonen til hennes stefar James, et kaos som treffer for nære Molly Ryan-saken.