Veien videre
S1, E5: Troféer og rekorder er i sikte når slutten av 2024/25-sesongen nærmer seg. Millioner står på spill når Birmingham City sikter mot et viktig opprykk tilbake til Championship, mens Tom Brady og Tom Wagner kommer for å se Vertu Trophy-finalen på engelsk fotballs hjemmebane, Wembley. Kan Blues takle presset, eller vil forbannelsen slå til igjen?