Buffy the Vampire Slayer Velkommen til helvetesmunnen
S1, E1: Når vampyrdreperen Buffy prøver å starte på nytt på Sunnydale High, oppdager hun at skolen befinner seg på toppen av en demonisk dimensjonal port.