Veritas
S6, E22: En hemmelig etterforskning utført av Beckett rundt drapet på moren hennes, slår feil når en mann hun har overvåket, blir drept. Når bevis forbinder Beckett til offeret, blir hun og Castle mål for en forbryterjakt som setter dem begge i stor fare.