S3, E16: Da biologi-prøven deres blir utsatt, benytter Annie anledningen til å sende Britta og Troy på en date. Ettersom Abed er skuffet over at Troy ikke vil tilbringe den uventede fritiden med ham i Drømatoriet deres, tilbyr Annie å ta Troys plass.