Relic Hunter Wages of Sydney
S3, E1: Quan Shu, Manchuria 1359 f.Kr.: Kineserne oppfinner et eksplosivt gaveegg. New York, 2001: En rival slår Sydney og Nigel til et kart som fører til Dragon's Egg.