Waiting In The Wings
S1, E9: Teamet tar en nærmere titt på den eksentriske sirkusverdenen, etter at et par artister blir funnet forbrente i en grop. Hodges vurderer å inngå en straffeavtale når straffesaken hans setter i gang.