I'm the Evil Lord of an Intergalactic Empire! Way of the Flash
S1, E3: After waking from his education capsule, Liam inspects his domain and begins training in the art of the sword so he can learn to pilot the Mobile Knights; as he begins to govern, he also roots out corrupt officials.