S2, E3: I en ny episode av 'Messyness' lærer Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon og Teddy Ray at de ikke må kødde med knuste hjerter i 'Hevnende ekser', røyker topp kvalitetstjall med 'Seniorstonere' og drar ut og leter etter 'Pølser i villmarken'.