S1, E1: Kan Club Necaxa gjenerobre gammel storhet og vinne hjertene til Aguascalientes? Med eier Eva «La Patrona» Longoria, Rob Mac og Ryan Reynolds i spissen, kjemper «Los Rayos» for en lysere fremtid.