Welcome to the Snow Globe: Part 2
S1, E10: En forretningskvinnes fantasi om en perfekt jul setter Roarke på en uventet prøve. Mr. Jones konfronterer fortiden sin. En ny hemmelig nisse-tradisjon får Ruby og Javier til å rette blikket mot fremtiden. Del 2.