House Whac-A-Mole
S3, E8: En ung mann tvinges til å påta seg rollen som for sine unge søsken i møtet med et valg som potensielt kan redde livet hans eller bryte opp familien. Tritter legger press på Wilson for å få han til å tilstå at han vet sannheten om Houses bruk av smertestillende.