S5, E9: Alicia forsøker å holde et nettsted ansvarlig når brukerne anklager hennes klient, en universitetsprofessor, for å være knyttet til innenriksterrorisme. I mellomtiden går Will imot Dianes ønsker når han ansetter Damian Boyle, en uforutsigbar advokat med bånd til organisert kriminalitet, som involverer seg i Alicias nettsidesak. Og Eli og Jackie kommer i en konflikt over en familiehemmelighet.